Reklamasjon og angrerett

Angrerett

Som kunde har du rett til å angre på ditt kjøp innen 14 dager fra den dagen du mottar varen. For å benytte deg av angrerett, må du gi oss beskjed om din beslutning ved å sende en e-post til hei@happytroll.no

Varen må returneres i originalstand og emballasje. Du er ansvarlig for fraktkostnadene ved retur, med mindre vi har gjort en feil. Beløpet vil bli tilbakebetalt innen 14 dager etter at vi har mottatt varen, forutsatt at den er i uskadet stand.

For mer informasjon, se våre vilkår og betingelser.

Reklamasjon

Vi står bak kvaliteten på våre produkter!

Dersom du oppdager feil eller mangler ved en vare du har kjøpt, har du rett til å reklamere. Her er retningslinjene for reklamasjon:

  1. Reklamasjonsrett: Du har rett til å reklamere på varer i inntil 2 år fra kjøpsdato, i henhold til forbrukerkjøpsloven.
  2.  Melding om reklamasjon: Ta kontakt med oss så snart som mulig etter at du har oppdaget feilen, og send en e-post til hei@happytroll.no. Oppgi ordrenummer og beskriv feilen eller mangelen ved produktet. Legg gjerne ved bilde av feilen.
  3. Vurdering: Vi vil vurdere reklamasjonen din og gi deg informasjon om videre prosess. Dersom reklamasjonen blir godkjent, har du rett til reparasjon, omlevering eller refusjon.

Vi ønsker at du skal være fornøyd med kjøpet ditt! Hvis du har spørsmål om reklamasjon, ta gjerne kontakt med oss på hei@happytroll.no.